Verzenden & Retourneren
Snel Menu:
Verzenden
Brievenbuspakje met track & trace: € 4,25
Pakketpost met track & trace: € 5,95
Postzegel: € 1,14
België met track & trace: € 9,56
Is het totaalbedrag voor verzending binnen Nederland boven de €45,- zijn de verzendkosten gratis.
Afhalen
Je pakketje afhalen kan aan de Jan van Arkelstraat in Kampen.
Kies bij het afrekenen voor de optie afhalen.
Je ontvangt een afhaal bericht in je mail. Daarop kun je reageren.
Heb je direct iets nodig? Stuur mij even een mail.
Leveringstermijn
Je bestelling wordt binnen maximaal 2 werkdagen verzonden, indien het product op voorraad is. Gepersonaliseerde illustraties etc. duren langer. Je ontvangt je bestelling tussen de 1 en maximaal 10 werkdagen. Helaas kan ik op voorhand niet de exacte leverdatum bepalen omdat ik afhankelijk ben van PostNL.
Afleveradres
Je bestelling wordt geleverd op het door jou opgegeven adres. Dit adres kan afwijken van het factuuradres, zodat je jouw bestelling ook naar iemand anders kunt sturen als het bijvoorbeeld een cadeau is.
Retourbeleid voor particulieren
Bekijk het product zoals je dat in een winkel zou doen.
Om hygiëne redenen dienen de producten niet uit hun verpakking te worden gehaald. Is er een eventuele verzegeling op de verpakking verbroken, mag het product niet meer retour.
Alle items moeten zich in originele staat verkeren, inclusief (prijs)kaartjes en mogen niet gewassen zijn.
Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling dien je de retour aan te melden door middel van ingevuld modelformulier te sturen naar info@24Sanne.nl
Binnen uiterlijk 14 dagen na bevestiging van de retour aanmelding vanuit 24Sanne | Groen Vosje dien je de producten terug te sturen. De kosten voor een retour zijn voor eigen rekening de retour kosten schat ik op +/- € 5,95 euro. Je kunt het pakketje brengen naar het voor jou dichtstbijzijnde PostNL punt.
De retour dient in zijn originele verpakking te worden geretourneerd. Zodra ik de retour in goede orde heb ontvangen zal de retour betaling binnen maximaal 14 dagen worden terug geboekt.
De terug betaling gaat via hetzelfde betaalmiddel waarmee je de bestelling betaald hebt.
Let op!
Gebruik maken van je herroepingsrecht betekend wel dat het jouw verantwoordelijkheid is dat het pakket weer in goede orde bij mij terecht komt. De bestelling moet in zijn originele staat zijn. Is dat niet het geval, zullen daarvoor kosten in rekening worden gebracht.
Heb jij een gepersonaliseerd product ontvangen, kun je deze niet meer retourneren. Neem wel even contact op via contact formulier en geef aan waarom je niet blij bent met jouw bestelling, dan kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken.
Retourbeleid voor bedrijven
Voor een zakelijke bestelling gelden dezelfde regels als voor een particuliere bestelling.
Het modelformulier voor herroeping:
24Sanne | Groen Vosje BV.
S. Remmelts
Jan van Arkelstraat 69,
8266CL Kampen, Nederland
Ik deel je hierbij mede dat ik de overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst herroep.
Ordernummer:
Besteld op: __-__-____
Ontvangen op: __-__-___
Naam consument:
Adres consument:
Reden van retour*:
Handtekening van consument
(alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
Datum: __-__-____
* niet verplicht.